A Puckman egy ügyességi akciójáték, aminek célja, hogy PacMan-t a labirintusokban irányítva minél több pontot és gyümölcsöt együnk meg és ezáltal minél magasabb pontszámot érjük el. A pontok és gyümik fogyasztása közben a falak között bolyongó szellemek (Akabei, Pinky, Rosuke és Guzuta) üldöznek minket, akik ha elkapnak, megesznek és eggyel kevesebb élettel folytatjuk tovább. Ha elfogynak az életeink, a játéknak vége.
Amennyiben villogó nagy pontot eszünk meg, a szellemek ijedten próbálnak tőlünk minél messzebbre kerülni, mert ebben ez esetben leránthatjuk a rajtuk lévő színes lepleket. Amelyikről lekerül a lepel, az csupasz szempárként menekül vissza a labirintus közepén lévő szekrényükbe, új lepelért. A villogó pontok hatása (a szellemek ijedtsége) attól függ, hányadszorra teljesítjük az adott pályát (egyre röidebb ideig tart a hatásuk).
A labirintusok szélei átjárhatók (kimenve rajtuk, a túloldalon bejövünk). Ezeket az átjárókat a szellemek is használhatják, de közben lelassulnak (el tudunk előlük pucolni). Ha viszont ránk tapadnak, olyan útvonalat válasszunk, ahol nincs ennivaló, mert az evés lelassítja a mozgásunkat!
Egy pályát akkor teljesítünk és lépünk a következőre, ha a pályán lévő összes pontot megettük. Minden pályát háromszor kell teljesíteni, ezután átvezető animáció következik és jön a következő labirintus.
TVC Játékfejlesztői
Verseny 2020
1. helyezett
Puckman
Cartridge
(Árvai László)